NABÍDKA
   Aktuality
   Projekty
   Obrázky
   Něco o nás
   FAQ
   Soubory

Členové našeho teamu


Jméno :Jiří Řehánek
Nick :Cece (příjmení je Aldekan, ale to moc nepoužívám)
Činnost v teamu :Designér, programátor editorů, grafik a prozatimní webmaster
Email :jrehanekcece@centrum.cz

Stručný popis
Tento chudák vystudoval vakuovku (SPŠR Rožnov pod Radhoštěm) a pohaluzi se dostal na FIT do Brna. Jeho koníčky jsou PC, sci-fi + fantasy knížky, filmy - samé pupektvořící činnosti. Poslední dobou uplně moc anime/manga a tvoři k tomu titulky. Na PC je závislý (ale můžu kdykoliv přestat :) už přes 10 let. Paří hry, poslouchá tam hudbu, čumí na filmy (je třeba dodat, že už 3 amaterské minifilmy natočil a sestříhal). Hraje si s 3D studiem už od verze 4.0, ale té v MS-DOSU !!! Poslouchá to metál a hard rock (Iron Mainden rulezzz). Využívá ICQ a začíná s IRC. Je toho moc, ale samé pro život neužitečné věci :-D

Jméno :Jiří Havel
Nick :JSH
Činnost v teamu :Programátor
Email :JSH@seznam.cz

Stručný popis
Tenhle člověk po dokončení proslulé Rožnovské průmyslovky taky zakotvil na FITu a zatím se mu daří celkem dobře i přes jeho vrozenou lenost. Programuje uz od 8. třídy. Kromě programování se věnuje ještě programování a vyjímečně i programování. Pokud náhodou programovat nemůže, tak si přečte nějakou knížku, pracuje na zahradě, nebo se jde projet na kole.

Jméno :Jan Kopidol
Nick :RAMBOusek (hry), Postolka (grafika)
Činnost v teamu :Designér, 2D a 3D grafik
Email :postolka@gmail.com

Stručný popis
Po vystudovani elektroprumyslovky se prihlasil na VUTcko do Brna kde se prozatim jaks taks drzi. Pac poradneho kompa dostal az na stredni ve tretaku tak s pocitacovou grafikou zacina ponekud pozdeji, s Maxkem ve verzi 3. Prvni dva roky se vsak venuje spise pareni, takze po dvou letech je jen o malo mensi lama nez na zacatku. Na vysce se zacina venovat grafice kapku intenzivneji - ze zacatku dela grafika a programatora pro hru/engine Saho. V druhem semestru zacina pracovat na projektu Space Insanity (jelikoz na Sahu se v te dobe pracuje pomaleji nez snecim tempem). Pri praci v Insane Snails ziskava prvni zkusenosti s tvorbou textur. Koncem roku 2004 objevuje krasu Blenderu a od te doby uz v Maxku pouze konvertuje modely. V polovine roku 2005 zacina pracovat take na projektu Saiph.net (jako spestreni od Lo-Poly modelovani pro SI a za ucelem zdokonaleni se v Hi-Poly modelovani). Prazdniny 2005 jsou prvnimi v nichz se venuje grafice vice nez pareni. Mezi jeho zalibi patri predevsim pareni (W3, Q3A rulezzz), 2D a 3D grafika, cetba sci-fi a filmy. Co se tyce hudby tak se to dost meni ale alespon pro predstavu: System Of a Down, Prodigy, Crystal Method a naky D'n'B.