NABÍDKA
   Aktuality
   Projekty
   Obrázky
   Něco o nás
   FAQ
   Soubory

Aktuality


21.06.2006

Beta test

Ehm...
Vše zastaveno... R.I.P



22.03.2005
S vypětím sil jsme dodělali moře věcí tak, aby to trochu připomínalo deathmatch, čili počítání fragů, zbraně měly různou účinnost a taky náboje. Večer začal hromadný test, který lze označit jako úspěšný, sice najednou hrálo jenom 6 lidí, ale to stačilo. Nakonec jsme přišli na veselý bug, který způsobil pád všem hráčům najednou.
21.03.2005
Tak jsme dneska zažili brutální vesmírnou bitku. Pravda, jenom s jedním typem zbraně, jeden zásah a jsem tuhý, každopádně náznaky hratelnosti tam byly. Dokud to pude budeme pokračovat v dalších zbraních.
Bohužel jsme zjistili, že systém se synchronizací řasu naprosto selhal, tak to muselo jít bez něj.
20.03.2005
Už je to tak, GDS2005 skončila. Uložili jsme si (teda alespoň já) cíl dodělat Insane Space do hratelné verze tak, aby bylo co na GDS2006 předvádět. Právě začínáme to nejdůležitější,co ve střílečce může být – střílení.
18.03.2005
Když nebylo co dělat, tak jsem tyhle stránky přepsal do php. Díky tomu budou úpravy jednodušší, tak se možná dočkáme nějakých novinek. Ale až příští týden, tenhle víkend je GDS.
13.03.2005
Vývoj Space Insanity se zastavil. Chřipka si nevybírá. Programování těch viditelných věcí, asi tak na týden ustane. Budou se dělat jenom modely a dolaďovat načítání a editory. Možná přidám nějaké obrázky a upravím některé sekce.
10.03.2005
Vývoj jede dál. Přidal sem LODy na další objekty, takže to zase poběží o něco svižněji. I přes smrtící únavu hlavního programátora způsobenou nějakou zákeřnou nemocí se nám podařilo přidat respawnování na mapou určených místech. Dále sbírání zbraní a jejich namontování na modely stíhaček. Bohužel to vypadá, že co nevidět se vývoj zastaví, protože budeme muset dělat nějaké projekty do školy, ale snad to nebude vážné.
07.03.2005
Ták, do editoru lodí jsem přidal světlo, takže snad budou normály v pořádku. Dále jsme zprovoznili načítání map na serveru a jednu malou optimalizaci, která přidala dvojnásobek FPS.
03.03.2005
Stalo se to, čeho jsem se obával. Hlavní programátor chce vyčistit kod - zaseknutí tak na týden.
Alespoň jsem do hry přidal načítání zbraní a zasvetím grafika do tajů normál.
02.03.2005
Rodí se zárodky střelby. Zatím jenom zelené čtverečky, ale i to je super.
28.02.2005
Makáme jak šroubi. Space Insanity je v pohybu.
Připojování, načítání mapy, létání funguje, co nevidět po sobě budem možná i střílet.
Dnes si hrajeme s LOD stíhaček a aproximací pohybu.
10.02.2005
Tesně po zkouškovém jsme se měli posunout mílovými kroky vpřed. Bohužel nám do toho přišla jedna hra.
Jaká ? World of warcraft.
Byla evropská beta, takže kromě spánku jsme nic jiného nedělali. Každopádně už skončila, takže se můžeme vrhnout na programování.
Ale kdyby náhodou někdo chtěl vidět ty nejlepší kousky, co jsem si vzpoměl, ze můžu típat obrázky, tak v sekci obrázky.
22.01.2005
Nic se neděje
Akorat hlavní programátor (jak je jeho zvykem) předělává celou síť. Novy webmaster na to kašle. Každopádně končí zkouškové, takže se snad neco udělá. Smutný výsledek 4 mešíců.
24.09.2004
Ehm...
Je jasné, že na těchto stránkách moc lidí nebylo. Ale už se to blíží - další semestr a nový webmaster. Každopádně podařilo se vytvořit základní editor na mapy a nějaké prográmky na úpravu informací o zbraních. Hlavní programátor tvrdí, že mu více méně funguje kostra střelby a bindování kláves. Doufám, že do Vánoc bude aspoň DM.
16.06.2004
Po dlouhé době jsem si zase hral s MAXkem, takze sem vytvořil tento pochmurný design. Nevím zatím, které odkazy budou fungovat, každopádně se budu snažit, aby to fungovalo jako na každé jíné stránce. Postupem doufám přidám nějaké fórum, kde se budou moci všichni vyřvát, ale to je tak v horizontu měsíců.
10.06.2004
Zaregistrovaní těchto stránek.